torsdag 7 januari 2010

Sladd, kyla och stickande räddning


Kylan och förkylning har gjort att de senaste dagarna varit rätt så lugna och det inhandlade garnet kom väl till pass. Det värmer så skönt med stickningen i knät och dessutom är nystanen vackra att se på. Man känner sig nyttig fastän man bara sitter där framför Tv och tittar på de som verkligen gör prestationer på skridskor eller skidor. Blev riktigt rörd när en svensk kille vinner sin första världscupseger.

Men nu ikväll är det jag som är vinnaren. Känner mig euforiskt lycklig över att kunna visa bilden med garnet. Har ännu en gång bevisat för mig själv att det ska till nödlägen för att jag ska lära mig nya saker. Har nämligen insett hur enkelt det är att ska skicka ett MMS till bloggen!
(eftersom sladden inte gick att finna....kan hända att den befinner sig på annan ort...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar