tisdag 20 oktober 2009

Feg fejsbokare finnes!

Har försummat min blogg eftersom jag inte kunde låta bli frestelsen att testa fenomenet "facebook". Det var nog mest av nyfikenhet kring hur det fungerar med detta stora kontaktnät av "friends". Men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska tycka. Jag har än så länge bara några få vänner, men förfrågningar om att bli deras vän dök upp innan jag hann blinka. Jättetrevligt, men lite stressande, och när de sedan också vill ha en massa grejer som t ex ett träd till sitt cyberträdgårdsland får jag som vill ställa upp och hjälpa till i alla lägen - lätt panik! Fattar inte riktigt vad det går ut på. Det värsta är att jag inte heller vågar lägga ut en bild på mig själv än, vilket de flesta på facebook gör. Vet egentligen inte vad jag är rädd för, men det tar mig emot. Men... jag tycker att det är roligt att se hur andra både nya och gamla bekanta ser ut.

Funderar på att göra ett första inlägg (inte ens det har jag vågat göra) på min facebooksida och i alla fall göra lite PR för min bloggsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar