lördag 31 oktober 2009

Mitt hem är min borg



Bilden av Alvar Aaltos vas har jag inte tagit själv. För första gången har jag plockat en bild från nätet, bara för att testa hur det fungerar.

Har varit inredningsintresserad så länge jag kan minnas. Gjorde tidigt ritningar på olika drömhus och hyllorna har varit fulla med inredningstidningar. Så jag trodde nog att min blogg skulle innehålla fler inslag kring design och inredning. Men jag insåg snart att detta med att vika ut sitt eget hem inte var något för mig och dessutom hade nog bilderna av vårt hem hellre passat i någon form av drift med kliniskt städade och stylade inredningsreportage.

Men man ska aldrig säga aldrig. Det kan kanske hända att det dyker upp någon liten detalj från vårt hem som jag funnit det värt att skriva några rader om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar