fredag 30 december 2011

Små och stora händer



Jag älskar nya kreativa pyssel. Ser ni båda händerna på bilden! Den lilla handen som fått bli avtryck till en gullig tomte tillhör mitt syskonbarn. Jag tyckte att idén var så otroligt fyndig och jag undrar verkligen vem som kom på den, kanske var det ett barn som lekte med fingerfärg och plötsligt blev det en liten tomte. Eller så är det en utveckling av en liknande idé där barnhandens fem fingrar blir till en liten elefant med fyra ben och snabel.

Hoppas att julen gett det ni förväntat er om det så är önskade klappar, god mat eller förmånen att umgås med nära och kära. Själv känner jag mig lyckligt lottad som fått ta del av alltihop. Dessutom återvände vi hem häromdagen till ett underbart vackert snöigt vinterland som ska hålla i sig över nyåret.

På tal om nyår så har jag redan bestämt mig för ett nyårslöfte, vilket jag egentligen inte brukar göra. Om jag någon gång gjort det tidigare har det som för många andra rört sig om något med kost och motion.... Detta kan förstås alltid bli bättre oavsett om det är nyår eller inte, men mitt nyårslöfte är ett helt annat och om jag lyckas med det kanske jag en dag avslöjar vad det var.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar