söndag 15 april 2012

Lära sig nytt




Detta med att blogga har lett mig in på många nya områden och nu har jag äntligen hittat ett program där jag kan göra lite mer med mina bilder. Jag har länge velat veta hur man kan göra ett collage och det ni ser ovan är bara det allra första försöket. Det kanske jag inte borde visa eftersom det bara var ett test. Men samtidigt är det ju detta jag hållit på med så länge denna blogg funnits, dvs att testa mig fram och hela tiden lära mig nya saker. Så varför ska jag då inte kunna visa detta och vara stolt över vad jag lyckats åstadkomma. Jag kommer t ex aldrig att glömma den gången då jag lyckades lägga in den allra första bilden eller då jag bloggade via mobilen.



Förhoppningsvis ska jag ta bloggen till nya höjder med både det som jag lärt mig idag och annat som jag blir nyfiken på i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar