fredag 21 januari 2011

Liza Minelli en spänstig 60-plussare


Från skidåkning till film och Showbizz. Såg häromkvällen Sex and the City 2. Visste inte mycket om filmen så inslaget med Liza Minelli som underhållare på ett bröllop blev en glad överraskning. Jag tycker nog att hela filmen var bra men inslaget med henne fanns kvar i huvudet även efter filmens slut. Hade hört att hennes liv och leverne varit rätt tufft så jag trodde inte att hon kunde prestera dansen och sången hon utför i den här filmen. Jag lekte även med tanken att det hela var ett hopklipp där man satt hennes huvud på någon yngre dansares kropp. Men när jag sökte efter information på nätet verkade inget tala för den teorin. Denna 60-plussare är alltså precis så spänstig som jag bara drömmer om att vara någon gång i livet.......

Kanske är det ödets ironi att en som gift om sig ett antal gånger nu sjunger Beyonce låt Singles Ladies (Singel kvinnor).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar