lördag 4 december 2010

Dagens outfit



Nja, riktigt så är det nog inte, sitter med laptoppen i knät i vanliga trista mjukiskläder och är inte på väg till någon fest. Men med en anonym blog skulle man kunna dikta ihop en hel tillvaro med olika lögner. Skrev en gång en dikt som handlade om frågan om man bloggar för att få visa allt man gör eller om det istället var så att man gör saker för att ha något att skriva om på bloggen. Nu har det gått en tid och jag måste erkänna att det för mig handlar om både och. Jag har ett behov att få uttrycka mina tankar och berätta för omgivningen genom bilder och texter. Men det händer också att jag ger mig ut på en extra promenad för att fånga de bilder jag vill ha just för att få visa upp dem för er som ibland tittar in på denna sida.

Jag skrev också för länge sedan att ni skulle kommentera mig den dagen jag frågade efter och bad om era kommentarer. På den punkten tror jag att jag har ändrat mig. Jag uppskattar väldigt mycket de kommentarer jag får av er som besöker min sida och det är helt ok att ni säger det direkt till mig, men om det finns någon där ute som jag inte träffar skulle det vara lite spännande om ni gav er till känna med en kommentar.

Hälsningar från den coolaste bruden i stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar